Nadciąga premiera Star Wars VII!

Star WarsGwiezdne Wojny są wszędzie i atakują zewsząd ze zdwojoną mocą. Na sklepowych półkach, na stacjach paliw, w kinie i sklepie z ubraniami – od gadżetów i zabawek związanych ze zbliżającą się premierą Star Wars: Episode VII – The Force Awakens, aż po specjalne batoniki, napoje i breloczki do kluczy. Oficjalna premiera siódmej odsłony odbędzie się 18 grudnia we wszystkim kinach w Polsce, jednak już teraz agencje reklamowe i producenci robią wszystko, by podgrzewać atmosferę.

Niech moc będzie z Tobą!

I ze wszystkimi fanami kosmicznej sagi Star Wars! Ci najwierniejsi obawiają się, że studia Disney’a, które jest w posiadaniu praw autorskich, wyrządzi wielką krzywdę całej serii, zarówno pod względem fabularnym, jak i wizualnym. Same trailery za wiele nie mówią o fabule, zresztą sami zobaczcie:

Zaś jeśli idzie o efekty specjalne… Cóż, jestem pewien, że technicy i graficy od Disney’a nie zawiodą, czego dowodem jest chociażby seria filmów o Piratach z Karaibów, Avengersach oraz kolejno wypuszczanych odsłonach ekranizacji komiksów Marvela. Z kolei J.J. Abrams, reżyser 7 odsłony sagi, ma doświadczenie w kręceniu letnich blockbusterów (Star Trek i Star Trek: W ciemność), jednak czy dorówna samemu Lucasowi? Czas pokaże.

Gadżety, gry, komiksy i ubrania

BattlefrontNawet największy sceptyk sagi nie ma szans, aby przejść obojętnie obok ogromnej kampanii reklamowej. A czego tu nie ma: specjalne wydania starszych filmów w ekskluzywnych opakowaniach, ubranka, książki, komiksy, piórniki, zeszyty, buty, plecaki, breloczki, puzzle, figurki, gry planszowe, gry komputerowe… ufff, tchu zabraknie, by to wszystko wymienić. Co ciekawe, producenci celują nie tylko w nastolatków i młodych ludzi, ale głównie do osób, które pamiętają ze swego dzieciństwa wizyty w kinie na pierwszej trylogii (konkretnie epizody 4, 5 i 6). Nowy Battlefront Star Wars od EA Games? To rasowa strzelanka dla dorosłych. A puzzle 3000 sztuk? Ciężko, aby 10-latek mógł sobie z nimi poradzić. Co prawda i dla najmłodszych, którzy nawet nie pamiętają premiery 2 serii trylogii (epizody 1, 2 i 3), przygotowano specjalne zestawy klocków Lego, figurek i szkolnych gadżetów, jednak to osoby w wieku od 25 do 35 lat są najbardziej podane na kampanię marketingową. Kupią coś dla siebie, a także i dla swoich pociech licząc, że i one zarażą się miłością do Gwiezdnych Wojen. I wszystko wskazuje na to, że każdy będzie zadowolony: i klient i producent, bo spełni swoje kosmiczne marzenia.

 

Leave a Reply