W dobie Internetu coraz więcej osób chętnie załatwia wiele spraw za jego pośrednictwem, nie wychodząc nawet z domu. Widząc tę tendencję, banki uruchomiły bankowość internetową, która pozwala kontrolować oraz dysponować swoimi pieniędzmi za pomocą komputera lub urządzenia mobilnego. Wśród nich znajduje się Alior Bank. Co oferuje swoim Klientom w tej kwestii?
Alior Bank – bankowość w sieci
Każdy posiadacz konta w Alior Bank ma możliwość obsługiwać je za pomocą nowoczesnych kanałów elektronicznych. Jest to wygodna, prosta i co najważniejsze, bardzo bezpieczna forma bankowości, idealnie dopasowana do naszych potrzeb i oczekiwań. Alior Bank pozwala zarządzać kontem przez Internet, aplikację mobilną oraz telefon.
PRZEZ INTERNET
Alior Bank oferuje swoim Klientom wysoko rozwiniętą bankowość internetową. Każdy posiadacz konta może się zalogować za pomocą loginu i hasła, bez względu na to, gdzie akurat przebywa, wystarczy aby miał dostęp do sieci. Aby zachować wszelkie środki ostrożności, najlepiej logować się wyłącznie z osobistego komputera lub laptopa, co zapobiegnie przechwyceniu danych do logowania przez niepowołane osoby.

Bankowość internetowa jest prosta w obsłudze i bardzo wygodna.
Internetowa bankowość umożliwia nam sprawdzenie stanu konta, wykonywanie różnych przelewów: krajowych, zagranicznych, natychmiastowych i własnych, a także doładowywanie konta swojego telefonu komórkowego.
PRZEZ APLIKACJĘ MOBILNĄ
Aplikacja mobilna Alior Bank stworzona została dla smartfonów i tabletów. Można ją pobrać bezpłatnie i od razu z niej korzystać. Aplikacja dopasowana jest do systemu operacyjnego naszego urządzenia mobilnego, dzięki czemu działa płynniej niż tradycyjna strona www włączona w urządzeniu, bo w mniejszym stopniu obciąża łącze internetowe.

Aplikacja mobilna Alior Bank została stworzona z myślą o smartfonach i tabletach.

Aplikacja mobilna na tablecie.
https://www.youtube.com/watch?v=v45NFcdtfo0
(źródło: YouTube; kanał: aliortv)
Z aplikacji również możemy wykonywać przelewy, doładowania konta na telefonie oraz sprawdzać stan swojego rachunku.
PRZEZ TELEFON
Oczywiście nie każdy dobrze czuje się w sieci. Dla tych, którzy nie są przekonani do tej formy zarządzania swym kontem, mogą skorzystać ze specjalnej infolinii dla Klientów Alior Bank. Konsultanci obsługujący tę linię telefoniczną są do dyspozycji siedem dni w tygodniu w godzinach od 8:00 do 22:00.

Infolinia Alior Banku dostępna jest siedem dni w tygodniu od godziny 8:00 do 22:00.
Za jej pomocą można między innymi zastrzec swoją kartę płatniczą, odblokować bankowość internetową czy połączyć się z serwisem transakcyjnym i te opcje są dostępne 24 godziny na dobę.
Więcej na ten temat można przeczytać także TUTAJ.