Fuzja pomiędzy bankiem BPH i Alior Bank znalazła swój finał 27 marca tego roku. Ta ogromna zmiana przyniosła ze sobą także sporo nowości dla Klientów banków, zwłaszcza tych, których do tej pory obsługiwał bank BPH. Czego powinni się spodziewać?
Bank BPH już jako Alior
Co dla Klientów banku BPH oznacza fuzja z Alior Bankiem? Otóż Alior przejął znaczną część produktów, usług, a także placówek, jakimi dysponował bank BPH. Osobno zarządzane są jedynie kredyty hipoteczne udzielane Klientom indywidualnym. Oznacza to, że ci, którzy zaciągnęli taki kredyt jeszcze przed fuzją, do czasu jego spłaty pozostają Klientami obu banków. Niemniej z podstawowych usług, takich jak kredyty gotówkowe, oferty dla firm, a także karty płatnicze i bankowość internetowa, korzystają już pod nowo funkcjonującą placówką.

Bank BPH pod koniec marca przeszedł fuzję z Alior Bankiem.
Wprowadzenie przez Alior Bank bankowości internetowej okazało się szczególnie trudne dla niektórych Klientów banku BPH. Musieli oni zmierzyć się nie tylko z nowymi warunkami obsługi bankowości on-line czy też całkiem nową aplikacją mobilną. Wystąpiły też pewne nieoczekiwane problemy z logowaniem, robieniem przelewów, wypłacaniem gotówki, a także sprawdzaniem stanu konta. Jak rozwiązano te trudności?
Trafiając w potrzeby nowych Klientów
Chociaż opisane problemy dotyczyły zaledwie garstki Klientów w porównaniu ze wszystkimi, którzy korzystają z usług Alior Banku, nie pozostały one nierozwiązane. Na ten czas uruchomiono dodatkową infolinię, co pozwoliło przyjąć znacznie większą ilość zgłoszeń jednocześnie. Oddzwaniano też do każdego, kto z jakichś powodów nie połączył się ostatecznie z infolinią.

Problemy z logowaniem Klientów z banku BPH najczęściej wynikały z nieznajomości nowej aplikacji mobilnej.
Problem często tkwił w nieumiejętnym obsługiwaniu nowej aplikacji, zatem konsultanci Alior Banku drogą telefoniczną i internetową instruowali każdego, kto miał z kłopot z logowaniem. Wbrew pozorom, sytuacja ta pokazała, jak dobry jest kontakt Klientów z bankiem.