Customer Relationship Management, czyli CRM, to profesjonalne narzędzie adresowane do firm małej, średniej i dużej wielkości. Zaletą systemu jest to, iż różne branże mogą z korzystać z jego działania. Jest to możliwe dzięki otwartej budowie systemu mogącej być dostosowywaną do wymogów i potrzeb każdej firmy.
Funkcjonowanie CRM w firmie
Zadaniem CRM jest budowanie i utrwalanie dobrych relacji z klientami. Sam system jest narzędziem ułatwiającym wprowadzanie w model firmy filozofii CRM polegającej na długofalowej współpracy z klientem oraz kształtowanie w nim postawy lojalności wobec firmy. System CRM optymalizuje wszystkie procesy w firmie, a jego oddziaływanie ma miejsce na polach: strategicznym i operacyjnym.
Oprogramowanie CRM wspomaga działalność przedsiębiorstwa we wszystkich przestrzeniach. Głównym celem funkcjonowania systemu jest budowanie dobrych relacji z klientem. By osiągać ten cel system gromadzi kluczowe dane na temat klienta i umożliwia bezproblemowy dostęp do nich. Dzięki danym porządkowanym i przetrzymywanym na serwerach system wspiera zarządzanie procesami sprzedażowymi, działaniami marketingowymi oraz promocyjnymi. Dane zgromadzone w systemie CRM pomagają prognozować rynek oraz kierować kampaniami reklamowymi. Informacje te ułatwiają przygotowanie doskonale dopasowanych do potrzeb klienta ofert.
CRM usprawnia zarządzanie czasem pracy oraz wykonywanych zadań. Oprogramowanie pozwala na pełną kontrolę wszystkich procesów odbywających się w przedsiębiorstwie. Poprzez swoją otwartą formułę, CRM pozwala na integrację z innymi systemami, aplikacjami oraz oprogramowaniem. Współdziałanie tych wszystkich programów pozwala na osiągnięcie wyznaczonych celów. CRM synchronizuje gromadzone dane, porządkuje je i automatyzuje ich administrację. Profesjonalny CRM posiada również moduł do sprawnego gospodarowania dokumentami firmy, przygotowaniem ich do druku. Dodatkowym udogodnieniem dla klienta jest możliwość integracji systemu GoNet CRM z zewnętrznym programem fakturującym, który umożliwi zarządzanie tą częścią dokumentacji. Po integracji z dodatkowym oprogramowaniem dane księgowe są przechowywane w systemie GoNet. Więcej informacji o CRM znajdziesz na blogu GONET
Pliki mogą być łatwo edytowane i są dostępne dla wyznaczonych pracowników. Ukierunkowanie na sprawny przekaz informacji systemu CRM wspiera obsługę klienta poprzez wielopoziomowy kontakt i wspomaganie call center. Program jest doskonałym wsparciem w działalności sprzedażowej w internecie poprzez automatyzacje procesów. Jednym z funkcjonalnych i ważnych modułów profesjonalnego systemu CRM jest jego mobilność. Wszystkie profity korzystania z CRM są dostępne w pracy w terenie poprzez urządzenia mobilne (np. smartfony).
System CRM doskonale sprawdza się w urządzeniach z systemem Android. Dedykowane oprogramowanie CRM posiada także specjalistyczne zabezpieczenia gwarantujące bezpieczeństwo i niwelujące zagrożenie wykradania danych.
Profesjonalny system CRM daje się łatwo dopasować do danej firmy, a jego moduły mogą być swobodnie dobierane, przez co może on być skrojony na miarę przedsiębiorstwa. Za pomocą CRM setki klientów są obsługiwane na najwyższym poziomie.
Wdrożenie CRM
Decyzja na wprowadzenie systemu CRM w model firmy powinna być przemyślana i starannie przygotowana, a powierzenie jej powinno przypaść profesjonalistom. Doświadczenie dostawcy CRM oraz jego oferta to klucz do zadowolenia z korzystania z oprogramowania. Współpraca przy wprowadzaniu CRM powinna się odbywać na polu dostarczyciel-pracownicy firmy. Poza profesjonalnym systemem firma powinna gwarantować szkolenia. Stała pomoc techniczna przy systemie CRM to też wielki atut dostarczyciela. Taką ofertą może pochwalić się firma GoNet, której zaufało wielu i nie zostali zawiedzeni.
Wypróbuj CRM już dziś!
GoNet CRM może być przetestowany dzięki bezpłatnej wersji demonstracyjnej. Darmowe demo znajduje się na stronie www firmy i jest dostępne po wypełnieniu formularza. Można być pewnym, że system CRM odmieni każdą chcącą się rozwijać i ukierunkowaną na klienta firmę.