Foliowanie samochodu to obecnie coraz popularniejsza usługa, którą oferuje coraz więcej firm. Co ciekawe, pierwsze oklejanie samochodów miało miejsce pod koniec ubiegłego wieku w Niemczech, gdy w życie wszedł przepis o jednolitym i konkretnym kolorze wszystkich taksówek. Szybko okazało się, że ta metoda zmiany koloru samochodu jest nie tylko szybka i skuteczna, ale również tania. Z tego względu szybko stała się popularna nie tylko w Niemczech, ale również w naszym kraju. Zobaczmy, dlaczego warto z niej skorzystać.
Foliowanie samochodu – zalety
Jak już po części powiedzieliśmy na wstępie, foliowanie samochodu to szybki sposób na zmianę jego koloru. Ale nie tylko. Rozwiązanie to ma też wiele innych zalet. Dobrze dobrana i nałożona folia stanowi świetną ochronę dla lakieru samochodowego przez różnymi uszkodzeniami, takimi jak zarysowania, otarcia czy uderzenia kamieni.
Poza tym oklejanie samochodu może być wykonane w dowolnym miejscu, na przykład na progach, zderzakach, błotnikach czy lusterkach. W ten sposób można okleić samochód w konkretnym stylu, nadając mu bardzo indywidualny charakter. Foliowanie samochodu folią wysokiej jakości będzie nam służyć jakieś 5 do 7 lat, co jest bardzo ekonomiczne i wydajne.
Foliowanie samochodów, a reklama
Oklejanie samochodów bardzo szybko stało się też atrakcją dla branży marketingowej. Dlaczego? Gdyż umożliwia stworzenie indywidualnej reklamy na samochodzie! Oklejone w ten sposób samochody służbowe mogą stanowić świetną formę promocji firmy i usług, w każdym miejscu, w którym się one znajdą. W ten sposób dotrą do różnych grup odbiorców.
To świetny pomysł dla niedużych firm, których nie stać na reklamę na billboardzie czy w telewizji. Więcej informacji na temat oklejania samochodów oraz folii stosowanych do tego celu można przeczytać na stronie: https://www.3mcentruminspiracji.pl/.